منوی دسته بندی

عمر کناف چندسال است

Capture3

عمر کناف چند سال است ؟

در رابطه با این سوال که طول عمر کناف چند سال است ؟ باید گفت که طول عمر این سازه 12 تا 17 سال می باشد عوامل مؤثر در طول عمر آن جنس , سازه کشی , بتونه و رنگ و در کل می توان گفت کیفیت مصالح و مهارت بالای معمار بستگی دارد ؛ کناف ها در برابر زلزله در صورتی که استانداردهای و اصول نصب رعایت شود تا حدی مقاوم می باشند .

 عوامل موثر در عمر سقف

استفاده از متریال و روش نصب استاندارد می‌تواند کناف را در برابر زلزله مقاوم کند. با اجرای صحیح کناف، می‌توان مقاومت آن را در برابر ترک و پوسته‌پوسته شدن رنگی افزایش داد. درست اجرا شدن کناف، با استفاده از متریال استاندارد و روش اجرایی مناسب، می‌تواند از شکم دادن کناف جلوگیری کند.

همچنین، برای مقابله با رطوبت و آتش‌سوزی، می‌توان از پانل‌های MR یا پانل‌های FM در محیط‌های مرطوب با حرارت بالا استفاده کرد. این پانل‌ها با کیفیت مناسب و متریال‌های خاصی تهیه می‌شوند که در برابر رطوبت و حرارت بالا

مقاومت داشته و خطر آتش‌سوزی را کاهش می‌دهند.با این روش به سوال اینکه عمر کناف چقدر است میرسید.

به طور کلی، با رعایت استانداردها و استفاده از متریال و پیمانکار کناف حرفه ای ، می‌توان کناف را مقاوم در برابر زلزله، ترک، پوسته‌پوسته شدن رنگی، رطوبت و آتش‌سوزی کرد.

استفاده از متریال و روش نصب استاندارد، کناف را در برابر زلزله و سایر سقف‌ها مقاوم می‌سازد. صحیح اجرای کناف باعث افزایش مقاومت آن در برابر ترک و پوسته‌پوسته شدن رنگی می‌شود. با اجرای درست کناف با استفاده از متریال استاندارد و روش اجرایی مناسب، مشکل شکم دادن در کناف رفع می‌شود.

عمر کناف چند سال است

4 مورد موثر در عمر سقف کاذب

  • در صورت استفاده از متریال و روش نصب استاندارد در برابر زلزله نسبت به دیگر سقف ها مقاوم است .
  • بتونه کاری صحیح کناف باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر ترک و پوسته پوسته شدن رنگی می شود
  • شکم دادن کناف که با استفاده از متریال استاندارد و متد اجرایی مناسب این مشکل ایجاد نمی شود .
  • رطوبت و آتشسوزی که می توان از پانل MR یا پانل FM برای محیط های مرطوب با حرارت بالا استفاده کرد .

در برابر زلزله کناف مقاوم تره یا سقف کاذب رابیتس و گچ ؟

 به این سوال که عمر کناف چند سال است ؟ پاسخ دادیم اما در برابر ارتعاشات ناشی از زلزله کدام یک مقاومت بیشتری دارند سقف کاذب رابیتس یا گچ ؟ از ویژگی های کناف سبکی آن در مقایسه با سقف های کاذب دیگر است و دیگر دلایل مقاوت آن استفاده نکردن از جوشکاری دستی  سنتی در زیرسازی کناف است ؛ در سقف کاذب با رابیتس و گچ کاری از

جوشکاری دستی استفاده شده که موجی تخریب قسمتی از تیرچه می شود که تخریب تیرچه برای پیدا کردن میلگرد برای جوشکاری یکی دیگر عوامل عدم مقاومت این نوع سقف در برابر زلزله است .

light if we cool light decoration material 1eb3068e73b756548cff2e62112924fd

کناف بهتر است یا گچ ؟

اینکه کناف بهتراست یا گچ ؟ به سبک کار شما بستگی دارد اما کناف مقرون به صرفه تر است زیرا گچکاری هزینه هایی مانند رابیتس کاری , جوشکاری , میلگرد و.. را متحمل می شود مزایای کناف شامل , سبکی ده برابر نسبت به دیوارهای سنتی , کاهش خطرلت جانی برای ساکنین در صورت تخریب به دلیل یکپارچگی و سبکی , دسترسی آسان ه تأسیسات مکانیکی و الکتریکی در صورت ترکیدن لوله تأسیسات و…, سرعت اجرای کار و زیبایی از مزایای کناف است ؛ قابل اجرا نبودن طرح های سنتی و اسلیمی , محدودیت از لحاظ مصالح و نیروی کار اجرای کناف از معایب این سازه می باشد .

آیا کناف موریانه می زند ؟

در ساخت کناف از گچ استفاده شده که گچ نیز از گذشته های دور برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگرفته و برای سلامتی هیچ ضروری ندارد در رابطه با نفوذ سوسک به کناف باید گفت که تا به حال گزارشی از ورود سوسک حتی در کناف هایی که با مصالح نامرغوب ساخته شده اند نیز گزارش نشده است چرا که این سازه در دو طرف دارای صفحات مقوایی بوده و اجازه ورود حشرات را نمی دهد .

عمر کناف چندسال است
Parsprofilekian وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *